Вівторок, 16.01.2018, 19:21
Вітаю Вас Гість | RSS

Гімназія імені Пантелеймона Куліша
міста Борзни

Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 170
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Всуп до гімназії

Гімназія імені Пантелеймона Куліша м. Борзни
оголошує набір на 2018-2019 навчальний рік у класи:

 

  • 1-(5)А - (допрофільний, з поглибленим вивченням англійської мови)
  • 1-(5)Б - (допрофільний, з поглибленим вивченням математики)
  • 6-(10)А - (профільний, іноземної філології)
  • 6-(10)Б - (профільний, математичний)

 

/_ Концепція розвитку гімназії.docx

Прийом заяв - березень-квітень 2018 року - кожного дня,
крім суботи й неділі, з 8.00 до 16.00

Телефон для довідок: 2-16-16

                       Поради батькам майбутніх першокласників

 

Будь-які перехідні періоди життя й діяльності дітей висувають специфічні проблеми, що пов’язані зі зміною

в організації навчальної діяльності у середніх класах. Умови, які змінилися після вступу до гімназії, пред’являють

більш високі вимоги до інтелектуального й особистісного розвитку, до ступеня сформованості  в дітей певних

учбових знань, дій, навичок. Процес звикання до шкільних вимог і порядків, нового для п’ятикласників оточення,

нових умов життя розуміється як адаптація.

 • Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтесь і обговоріть це з класним куратором,  

психологом.

 Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це куратора. Саме зміни

в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

 • Цікавтеся гімназійними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

 • Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

 • Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

 • Обов’язково дотримуйтесь режиму дня. Потрібно пристосувати режим дня так, щоб він позитивно впливав

і на режим харчування, сон, прогулянки, і на виконання домашніх завдань, тощо.

 • Головне новоутворення підліткового періоду – відкриття своєї індивідуальності, свого «Я». Підвищується

інтерес до свого тіла, зовнішності.

 • У дітей настає криза, пов’язана з бажанням здобути самостійність, звільнитися від батьківської опіки,

з’являється страх перед невідомим дорослим життям. Пам’ятайте, що дитині потрібна не стільки самостійність,

скільки право на неї.

 • Внутрішній світ дитини ще нестабільний, тому батькам не слід залишати своїх дітей без нагляду, а також

ослабляти контроль за навчальною діяльністю зразу. Підліток дуже вразливий і легко піддається як позитивному

впливу, так і негативному.

 • Заохочуйте допитливість дитини. Якщо ви спробуєте позбутись її, коли вона ставить відверті запитання, дитина

шукатиме відповіді на стороні.

 • У цьому віці розширюється коло спілкування, з’являються нові авторитети.

 • Недоліки й суперечності в поведінці близьких і старших сприймаються гостро й хворобливо.

 • У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів.

ЗАПАМ ̓ ЯТАЙТЕ, ЯКЩО:

 • Дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти;

 • Дитину висміюють, вона стає замкнутою;

 • Дитину хвалять, вона вчиться бути вдячною;

 • Дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини;

 • Дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших;

 • Дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою;

 • Дитина росте в безпеці, вона вчиться вірити в людей;

 • Дитина росте у ворожнечі, вона вчиться бути агресивною.

 ЯКЩО ДИТИНУ ПІДТРИМУВАТИ, ВОНА ВЧИТЬСЯ ВПЕВНЕНОСТІ В СОБІ.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031