Понеділок, 16.10.2017, 23:58
Гімназія імені Пантелеймона Куліша

 міста Борзни


Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 168
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 100-річчю Української революції присвячується 




 Презентація «Славні діячі Української революції 1917–1921 рр. в автографах»
 / Вірність історичній правді .pptx 
 Вірність історичній правді: значення Української революції 1917- 1921р.р
(Усний журнал) /Lito/virnist.docx

Віртуальна виставка «Славні діячі Української революції 1917–1921 рр. в автографах»

Славні діячі України.docx

Літературно-музичне свято /Lito/z_viroju_v_serci.docx

Презентація /_ З вірою в серці.pptx ;

Україна та сучасні герої /_tbkp/ Небесна сотня.pptx

Пам‛яті героїв Крут присвячується

/Lito/pamjataemo_gerojiv_krut.ppt

Любіть Україну, як вірні сини… (Година пам’яті) /ljubit_ukrajinu-jak_virni_sini.doc

/ Памяті героїв Крут.docx

                                                                 ПРОЕКТ "Громадянин-патріот"

    Презентація "Патріотичне виховання "  

ДЕВІЗ ПРОЕКТУ:

 Якщо буде світло в душі, буде краса в людини, 
 Якщо є краса в людини, буде гармонія в домі, 
 Якщо є гармонія в домі, буде порядок у нації, 
  Якщо є порядок у нації, буде мир у світі. 

Тема проекту "Упровадження нових форм і методів національно-патріотичного
виховання учнів, спрямованих на розвиток особистості на уроках і в позаурочний час"

Мета проекту: вивчення проблеми національно-патріотичного виховання
молоді на сучасному етапі, обґрунтування її актуальності, апробація різних
форм, методів, засобів реалізації даної технології; формування готовності
педагогів до використання технології національно- патріотичного
виховання в навчально-виховному процесі.
 Склад творчої групи
 Керівник групи: Срібна О. Г., учитель української мови й літератури, 
  спеціаліст вищої категорії, старший учитель.
 Члени групи:
 Граб О. М. – учитель історії, спеціаліст І категорії
 Ледень Т. Г.- учитель хімії, спеціаліст вищої категорії
 Христич І. П.- учитель іноземної мови, спеціаліст І категорії
 Кобець Н. М.- учитель біології, спеціаліст вищої категорії  

  /План роботи творчої групи 2015-2016 н.р.docx 
/ План роботи творчої групи 2016-2017 н.р.docx
/ Модель особистості випускника.docx

Учасники проекту: учителі, батьки, учні

Тип проекту: практико-орієнтований.
 За змістом: надпредметний.
 За характером контактів: зовнішній
За кількістю учасників: масовий.
 Тривалість: 2015-2018 роки
 Цільове призначення: вироблення власної стратегії роботи гімназії щодо реалізації Концепції 
національно-патріотичного виховання дітей і молоді
/ Актуальність проекту .docx
 /Етапи реалізації проекту.docx/
Правові аспекти .docx/ 
Мета та завдання проекту .docx
 "Голодомор 1932-1933"      «Україна – моя країна, Борзнянщина - мала батьківщина»
  
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ У СФЕРІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ:
 1) духовно-моральний «Я – патріот»;
 2) культурно-історичний «Мала Батьківщина»;
3) громадянсько-правовий «Я – громадянин»; 
4) військово-патріотичний «Військова слава»;
5) спортивно-патріотичний «Здоров′я – найцінніший скарб людський»;
 6) культурно-патріотичний «Мій край, моя історія жива».
  КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНИЙ НАПРЯМОК "МАЛА БАТЬКІВЩИНА" ПЕРЕДБАЧАЄ:   
виховання потреби в учнів до збереження та примноження історичних та культурних надбань рідного краю;
залучення учнів до роботи по збереженню культурних та історичних пам'яток бойової та трудової слави;
формування почуття національної гордості, національної самосвідомості, здатності жити поряд з людьми 
інших культур, мов і релігій.
Громадсько-правовий «Я – громадянин» напрямок орієнтований на: 
вивчення державної системи, її Конституції, Гімну, державної символіки,прав і обов'язків громадянина України;
 формування глибокого розуміння громадянського обов'язку, ціннісного ставлення до національних інтересів 
України, її суверенітету, незалежності та цілісності; формування культури правових відносин, прагнення до
 дотримання законодавчих норм, соціальної активності, повага до таких цінностей як свобода, рівність,
справедливість;розвиток дієвого учнівського самоврядування. 
Спортивно-патріотичний напрямок «Здоров′я – найцінніший скарб людський» 
направлений на розвиток морально-вольових якостей,виховання витривалості, стійкості, 
мужності, дисциплінованості в процесі занять фізичною культурою й спортом, 
формування досвіду служіння Вітчизні й готовності до її захисту. 
Культурно-патріотичний 
напрямок «Мій край, моя історія жива» направлений на розвиток творчих здібностей учнів 
через залучення їх до музичного фольклору, усної народної творчості, народних свят, 
знайомство зі звичаями й традиціями українського народу; виховання національної 
свідомості, естетичного смаку, відчуття прекрасного. 
Військово-патріотичний напрямок «Військова слава» включає в себе: 
вивчення військової історії та традицій України, знання дат військової 
слави, бойових і трудових подвигів жителів області, району, містав роки Другої світової війни; зустрічі 
з учасниками бойових дій та бійцями АТО; збереження військових традицій, зв'язку поколінь 
захисників Батьківщини, організація зустрічей учнів з ветеранами війни та праці, 
учасниками локальних військових конфліктів та антитерористичних операцій;

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСНОВНІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ РЕАЛІЗАЦІЮ
 ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМКІВ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
 УЧНІВ ГІМНАЗІЇ
Класно-урочна діяльність: 
уроки-практикуми; ігрові форми навчання та виховання;
інтегровані уроки; колективне взаємонавчання.
 Позаурочна діяльність: історичні декади; проведення свят, заходів, спортивних 
змагань, творчих конкурсів;
вікторини, олімпіади, конференції; пізнавальні години спілкування.

Творчо-пошукова діяльність:
організація роботи гімназійної кімнати - музею, екскурсійна робота;навчальні та виховні проекти,
соціальне проектування, пошуково-дослідницька діяльність; творчі роботи; театралізація.
Діагностична діяльність:
анкетування учнів;визначення рівня вихованості;
діагностика рівня розвитку пізнавальних інтересів гімназистів;
опис і фіксація даних на паперових та електронних носіях;
аналіз анкет, опитувальників, проведених заходів тощо; порівняння й зіставлення з очікуваним результатом
проекту, з уже досягнутими показниками.
Вивчення передового педагогічного досвіду:
участь в семінарах, засіданнях МО заступників директорів з виховної роботи;
вивчення виховних програм і проектів з патріотичного виховання учнів;
вивчення публікацій ЗМІ з патріотичного виховання учнів.
Взаємодія з громадськими організаціями:
проведення заходів патріотичної спрямованості спільно з громадськими організаціями, міськими
бібліотеками, радою ветеранів, спілками тощо; участь у конкурсах патріотичної спрямованості, що
проводяться громадськими організаціями міста, області.
 МЕТОДИ, ЗАСОБИ Й ФОРМИ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Увесь освітній процес у гімназії має бути насичений різними аспектами патріотичного виховання.
Проте особлива роль тутналежить предметам соціально-гуманітарного циклу, а саме: історії,
географії, природознавству, суспільствознавству, українознавству, літературі, а надто громадянській освіті.
Ефективність патріотичного виховання в позакласній діяльності значною мірою
залежить від спрямованості виховного процесу, форм та методів його організації.
Серед методів і форм патріотичного виховання пріоритетна роль належить активним
методам, що ґрунтуються на демократичному стилі взаємодії, спрямовані на
самостійний пошук істини й сприяють формуванню критичного мислення, ініціативи
й творчості. До таких методів належать: соціально-проектна діяльність, ситуаційно-рольові
ігри, соціодрама, метод відкритої трибуни, соціально-психологічні
тренінги, інтелектуальні аукціони, «мозкові атаки», метод аналізу соціальних ситуацій
з морально-етичним характером, ігри-драматизації, створення проблемних ситуацій, ситуацій 
успіху, аналіз конфліктів, моделей, стилів поведінки, прийняття рішень, демократичний діалог, 
педагогічне керівництво лідером і культивування йогоавторитету, використання засобів масової 
комунікації, методики колективних творчих справ, традицій, символіки, ритуалів, засобів
народної педагогіки. Крім названих можна застосовувати також традиційні методи: бесіди,
диспути, лекції, семінари, різні форми роботи з книгою, періодичною пресою, самостійне рецензування тощо.
 
Семінар-практикум. 18 грудня на базі гімназії пройшов семінар-практикум, який був
присвячений організації й проведенню Всеукраїнської військово-патріотичної гри "Сокіл" ("Джура").
Досвідом роботи поділилася Ледень Т.Г., учитель основ медичних знань, яка продемонструвала
практичну частину конкурсу "Рятівник". Учитель захисту Вітчизни Лазаренко О.О. поділився
методикою в'язання вузлів. Домашнє завдання - "Добре діло" продемонструвала Кондращенко О.М.,
заступник директора з виховної роботи, Байло В.В., заступник директора з з навчально-методичної
роботи, підготувала рій до участі в конкурсі " У колі друзів".
   
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Copyright MyCorp © 2017Безкоштовний хостинг uCoz