П`ятниця, 14.12.2018, 04:12
Вітаю Вас Гість | RSS

Гімназія імені Пантелеймона Куліша
міста Борзни

Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 184
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Обдаровані діти

        

                      Обдаровані діти -це золотий запас нації, її інтелектуальна еліта, гордість і нація України, джерело її авторитету й успіхів у світі.

                                                        Обдарованість  -це поєднання  трьох характеристик : ТАЛАНТ, ТВОРЧІСТЬ, ТРУД.

 Відповідно до Державної національної програми „Освіта” від 04.2000р. №612/200 „Про додаткові заходи щодо державної підтримки обдарованої молоді”,
 з метою збереження й розвитку інтелектуального потенціалу суспільства, підтримки талановитої учнівської молоді, затверджена програма „Обдарованість”. 
Вона спрямована на створення системи роботи щодо виявлення й розвитку обдарованої особистості, забезпечення ефективності її функціонування. 
Функціонування системи здійснюється через реалізацію завдань:створення оптимальної мережі класів з поглибленим вивченням навчальних предметів,
 шкільних факультативів, консультаційних пунктів, гуртків, секцій, клубів; розвиток творчого потенціалу молоді;проведення експериментальної роботи з метою 
 впровадження нових освітніх технологій, психолого-педагогічних, методичних рекомендацій з питань навчання й виховання обдарованої особистості.
 Оскільки головна мета закладу є виховання й розвиток незалежної, талановитої особистості, збагаченої науковими знаннями, готової до 
 творчої діяльності, тому основною умовою успішного освітнього процесу є створення в гімназії атмосфери взаємної довіри, доброзичливості та 
 збагаченого виховного середовища. У закладі розроблена система пошуку обдарованої дитини.
Найважливішим в організації роботи з обдарованими дітьми є створення загального „поля креативності”, 
 яке сприяє розвитку творчих здібностей учнів, учителів і дирекції. 
Організаційна робота в закладі проводиться за напрямами.  

 Перший напрям – удосконалення творчого потенціалу вчителів. Згідно з ним здійснюється систематична робота, спрямована на розкриття 
творчого потенціалу кожного вчителя, реалізацію його здібностей, залучення до педагогічної системи роботи з обдарованими дітьми, формування прагнення 
  до самоствердження.
 Другий напрям – організація роботи з обдарованими дітьми. Усвідомлюючи, що головною педагогічною метою навчання є залучення обдарованої дитини 
до неперервного процесу самовдосконалення – самовиховання, саморозвитку, самонавчання, - адміністрація спрямовує педагогів на діяльнісно-компетентнісний 
підхід до проведення уроків, головним завданням яких є систематичне збільшення операційного поля учнів, формування різних типів мислення.
 Третій напрям – постійний психологічний супровід обдарованих дітей.
 Четвертий напрям – співпраця з батьками.
 Банк даних про обдарованих дітей створюється за чотирма напрямами: інтелектуальна обдарованість, академічна, творча, моторна, соціальна або лідерська. Шляхами виявлення таких 
дітей є діагностування, наслідки олімпіад, вивчення інтересів учнів, спілкування з батьками гімназистів та організація допоміжного психолого педагогічного супроводу їхньої навчальної
 діяльності у вигляді інтелектуальних тренінгів, тренінгів особистого зростання учня.

Структура пошуку обдарованої особистості

Методи та заходи психолого-педагогічної підтримки діяльності обдарованих та здібних учнів

   
 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31