Четвер, 19.07.2018, 00:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Гімназія імені Пантелеймона Куліша
міста Борзни

Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 178
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Навчання

       Проблема  гімназії " Соціалізація обдарованої особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу"

         Гімназія як загальноосвітній заклад має два ступені: основну й старшу школу. Основна школа (1-5-ті класи) дає базову загальну середню освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки всіх гімназистів, формує в них готовність до вибору й реалізації форми подальшого здобуття освіти й поглибленого вивчення окремих предметів. У 5-6 класах переважає пропедевтичний характер вивчення предметів. Значна увага звертається на предмети, які в майбутньому  вивчатимуться поглиблено. У 4-5 класах учні починають вивчати поглиблений курс англійської мови та математики. Освітня система переорієнтовується на задоволення потреб індивідуального розвитку кожної дитини, яка має можливість самостійно проектувати індивідуальну освітню траєкторію. У 6, 7 класах учні навчаються за двома профілями : фізико-математичним та іноземної філології, при цьому враховуються запити учнів, їх батьків, кадрове та методичне забезпечення.

       ​Профільне навчання спрямоване на здобуття старшокласниками навичок самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності, розвиток їхніх інтелектуальних, морально-соціальних якостей, прагнення до саморозвитку й самоосвіти. Варіативна складова навчального плану передбачає години для врахування пізнавальних інтересів, освітніх запитів, життєвих планів, індивідуальних особливостей педагогічного колективу й слугує створенню реальних умов для повноцінного розвитку кожної особистості.  

    


   Модель  виховання й навчання творчої особистості                                                        
Розвиток, навчання й виховання обдарованої особистості
 Створення атмосфери творчості   Методи  навчання творчої особистолсті
Формування творчого мислення  Індивідуальні програми навчання
Творчий підхід до справи Робота в науковому товаристві "Еврика"
Творче генерування ідей  Участь у конкурсах різного рівня
Творче прийняття рішень Турніри знавців наук
Творче виконання завдань Дебати
Врахування вікових психологічних особливостей дитини Симпозіуми, аукціони
          
Ключові компетенції випускника гімназії
Уміє критично мислити й критично оцінювати свої вчинки
Здатний використовувати знання в різних життєвих ситуаціях
Володіє комунікативною загальнолюдською культурою
Приймає нестандартні рішення, уміє виходити з конфлітних ситуацій
Використовує здобуті знання для професійної, суспільної й особистісної реалізації
Уміє бути конкурентноздатним і мобільним у суспільстві
Досконало володіє сучасною українською мовою, знає історію та культуру України
Вільно спілкується англійською, володіє німецькою мовами
Здатен генерувати нові ідеї, творчо мислити

                     

 

 

 

 

 

 



 З метою глибокої допрофесійної підготовки, розвитку творчих здібностей, формування стійких орієнтацій на практичну 
готовність до продовження навчання, виховання загальної трудової культури учня до варіативної складової навчального плану гімназії включені 
 факультативи: 

"Культурознавство англомовних країн" (10-11класи)                                                                 курси за вибором:

"Логічними стежками математики" (7 клас)                                                                            "Латинська мова" (10 клас)

"Розв’зування складних задач з хімії" ( 10-11 клас)                                                               "Українознавство" ( 5 клас)

"Екологія людини" (11 клас)                                                                                                     "Фінансова грамотність"

"Стилістика сучасної української мови" (10-11 клас)

"Юний географ-краєзнавець" (11 клас)

"Методи розвязування задач з кінематики, динаміки та законів збереження" (11 клас)

"Гіди-перекладачі"( 9 клас)

 

Інноваційні проекти

"Дистанційне навчання у формуванні освітнього потенціалу обдарованої молоді"

Головним завданням дистанційного навчання є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей людини за допомогою відкритого 
і вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, у тому числі, доступних в Інтернеті. Воно представляє собою нову організацію
освіти, що ґрунтується на використанні як кращих традиційних методів отримання знань, так і нових інформаційних та 
телекомунікаційних технологій, а також на принципах самоосвіти.
Мета проекту - провадження дистанційної форми навчання в гімназії з метою забезпечення рівного доступу дітей до якісної освіти. 
  /Впровадження дистанційного навчання в освітнє середовище закладу .docx

"Впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес гімназії"

                       /Хмарні технології .docx

"Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності у навчально-виховний процес гімназії"

                     Презентація    / Дослідницько-експериментальна робота педагогічного колективу16.pptx

       Радимо прочитати батькам, вчителям, учням 

Посібник "Фінансова мудрість родинної педагогіки"

https://drive.google.com/file/d/0B3m2TqBM0APKeWpiMGlNek9WMkE/view

"Фінансова грамотність " Підручник, 10 клас

http://www.bank.gov.ua/doccatalog/document?id=4436538

Учнівський проект ( презентація) / Чи набуде біткоін поширення в Україні.pptx

 Хмарні технології в навчанні учнів

/_tbkp/khmarni_tekhnologiji_v_navchanni.docx

Дистанційне навчання  в школі

http://journal.osnova.com.ua/download/42-16-27431.pdf

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031