П`ятниця, 14.12.2018, 04:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Гімназія імені Пантелеймона Куліша
міста Борзни

Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 184
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Навчання

 Проблема гімназії " Соціалізація обдарованої особистості на засадах створення 
сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу"
 Гімназія як загальноосвітній заклад має два ступені: основну й старшу школу. Основна школа (1-5-ті класи) дає базову 
загальну середню освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки всіх гімназистів, формує в них готовність до вибору
 й реалізації форми подальшого здобуття освіти й поглибленого вивчення окремих предметів. У 5-6 класах переважає 
пропедевтичний характер вивчення предметів. Значна увага звертається на предмети, які в майбутньому вивчатимуться
 поглиблено. У 4-5 класах учні починають вивчати поглиблений курс англійської мови та математики. Освітня система 
переорієнтовується на задоволення потреб індивідуального розвитку кожної дитини, яка має можливість самостійно 
проектувати індивідуальну освітню траєкторію. У 6, 7 класах учні навчаються за двома профілями : фізико-математичним
 та іноземної філології, при цьому враховуються запити учнів, їх батьків, кадрове та методичне забезпечення.
 ​Профільне навчання спрямоване на здобуття старшокласниками навичок самостійної науково-практичної,
 дослідницько-пошукової діяльності, розвиток їхніх інтелектуальних, морально-соціальних якостей, прагнення
 до саморозвитку й самоосвіти. Варіативна складова навчального плану передбачає години для врахування 
пізнавальних інтересів, освітніх запитів, життєвих планів, індивідуальних особливостей педагогічного колективу 
й слугує створенню реальних умов для повноцінного розвитку кожної особистості. 

    


   Модель  виховання й навчання творчої особистості                                                        
Розвиток, навчання й виховання обдарованої особистості
 Створення атмосфери творчості   Методи  навчання творчої особистолсті
Формування творчого мислення  Індивідуальні програми навчання
Творчий підхід до справи Робота в науковому товаристві "Еврика"
Творче генерування ідей  Участь у конкурсах різного рівня
Творче прийняття рішень Турніри знавців наук
Творче виконання завдань Дебати
Врахування вікових психологічних особливостей дитини    Симпозіуми, аукціони
         
Ключові компетенції випускника гімназії
Уміє критично мислити й критично оцінювати свої вчинки
Здатний використовувати знання в різних життєвих ситуаціях
Володіє комунікативною загальнолюдською культурою
Приймає нестандартні рішення, уміє виходити з конфлітних ситуацій
Використовує здобуті знання для професійної, суспільної й особистісної реалізації
Уміє бути конкурентноздатним і мобільним у суспільстві
Досконало володіє сучасною українською мовою, знає історію та культуру України
Вільно спілкується англійською, володіє німецькою мовами
Здатен генерувати нові ідеї, творчо мислити

             

 

 

 

 

 

 

 

 


З метою глибокої допрофесійної підготовки, розвитку творчих здібностей, формування стійких орієнтацій 
на практичну готовність до продовження навчання, виховання загальної трудової 
культури учня до варіативної складової навчального плану гімназії включені  факультативи: 
"Культурознавство англомовних країн" (10-11класи) курси за вибором: 
"Логічними стежками математики" (7 клас) "Латинська мова" (10 клас)
"Розв’зування складних задач з хімії" ( 10-11 клас) "Українознавство" ( 5 клас)
"Екологія людини" (11 клас) "Фінансова грамотність"
"Стилістика сучасної української мови" (10-11 клас)
"Юний географ-краєзнавець" (11 клас)
"Методи розвязування задач з кінематики, динаміки та законів збереження" (11 клас)
"Гіди-перекладачі"( 9 клас)

 
Інноваційні проекти

"Дистанційне навчання у формуванні освітнього потенціалу обдарованої молоді" 
Головним завданням дистанційного навчання є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей людини за допомогою 
відкритого й вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, у тому числі, доступних в Інтернеті. Воно представляє
 собою нову організацію освіти, що ґрунтується на використанні як кращих традиційних методів отримання знань, 
так і нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, а також на принципах самоосвіти.
Мета проекту - провадження дистанційної форми навчання в гімназії з метою забезпечення 
рівного доступу дітей до якісної освіти. 
  /Впровадження дистанційного навчання в освітнє середовище закладу .docx

"Впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес гімназії"
 /Хмарні технології .docx
"Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності у  навчально-виховний процес гімназії"
  Презентація / Дослідницько-експериментальна робота педагогічного колективу16.pptx

 Радимо прочитати батькам, вчителям, учням 

Посібник "Фінансова мудрість родинної педагогіки"
https://drive.google.com/file/d/0B3m2TqBM0APKeWpiMGlNek9WMkE/view
"Фінансова грамотність " Підручник, 10 клас
http://www.bank.gov.ua/doccatalog/document?id=4436538
Учнівський проект ( презентація) / Чи набуде біткоін поширення в Україні.pptx
 Хмарні технології в навчанні учнів
/_tbkp/khmarni_tekhnologiji_v_navchanni.docx
Дистанційне навчання в школі
http://journal.osnova.com.ua/download/42-16-27431.pdf
 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31