Субота, 18.11.2017, 13:49
Гімназія імені Пантелеймона Куліша

 міста Борзни


Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 168
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 МАН - це  та наукова школа, яка надає змогу продовжувати життя науки

Важливу роль у навчально-виховному процесі гімназії відіграє наукове товариство гімназистів, яке діє в закладі 
протягом семи років. Це добровільне об’єднання учнів, яке допомагає організувати роботу
для пошуково-дослідницької діяльності в позаурочний час під керівництвом учителів гімназії.
Члени наукового товариства прагнуть глибшого вивчення досягнень у різних галузях науки й культури, розвитку
 творчого мислення, інтелектуальної ініціативи, самостійності, аналітичного підходу до
особистої діяльності, удосконалення вмінь і навичок навчально-дослідницької діяльності.
Вищим органом наукового товариства є конференція, яка проходить на початку навчального року. Вона визначає 
завдання товариства, обирає раду, до складу якої входить заступник директора з
НМР, керівники секцій, учителі, учні, затверджує план роботи на поточний рік. Президентом наукового товариства є 
представник учнівської молоді, який обирається відкритим голосуванням.
До складу НТ входять секції: української філології, фізико-математична, іноземної філології, природничих наук, 
обчислювальної техніки.
Детально планується дослідницька робота як гімназії в цілому, так і кожного учня зокрема. Остаточний контроль за 
плануванням і реалізацією дослідницької діяльності здійснює адміністрація закладу.
Починається робота в МАН з анкетування гімназистів, у ході якого вони обирають напрям своєї дослідницької роботи 
й наукового керівника – вчителя. Дані анкетування ретельно опрацьовуються психологом гімназії
та вчителями й у результаті цього видаються рекомендації щодо сфери виду наукової діяльності учнів.
Робота гімназистів у науковому товаристві складається з трьох етапів: ознайомлювальний; підготовчий; робота над 
дослідженням; захист науково- дослідницьких робіт учнів.
На першому етапі учні вчиться шукати необхідну літературу, роблять невеликі повідомлення, вчаться виступати перед 
аудиторією. Він охоплює учнів 5, 6 класів. На другому етапі гімназисти вчаться писати реферати
виступати, систематизувати матеріал, можуть створювати власні проекти під час уроків і позакласний час. Над цим 
працюють учнів 7,8 класів. Протягом цього періоду вони досконало оволодівають тими положеннями,
які складають теоретичну основу практичної діяльності, вчаться оформляти учнівські роботи в спеціальний проект чи 
науково-дослідницьку роботу. Провідна роль тут належить учителям-предметникам, які в процесі
індивідуальної роботи з учнями покликані не тільки розглянути іскру дослідницького таланту, але й допомогти у виборі 
теми передбачуваного дослідження. У цей час важливо, щоб учень з перших кроків розумів
конкретну значимість свого дослідження, можливість його виконання не тільки в прикладних цілях, але й у практичному 
плані. З цією метою гімназисти
залучаються до виступів на уроках, в позакласних заходах, беруть участь в наукових конференціях.
Оволодівши необхідними навичками, учні починають працювати над третім етапом, де вчаться писати науково-дослідницькі 
роботи, робити самостійні дослідження, визначати мету, завдання, гіпотезу. З цим завданням успішно справляються учнів
9, 10 класів. У цей час розпочинається безпосередня робота самого учня над дослідженням під керівництвом учителя. 
Вона особистісно орієнтована, розкриває самостійність учня, ініціативу, наполегливість у досягненні цілей, формує навички
планомірної, технологічної діяльності й здібності до самореалізації, самоконтролю та самокорекції. На цьому етапі відбувається 
пошук проблеми, визначається тема, формуються дослідницькі завдання, планується майбутня діяльність, створюються
необхідні умови для дослідження.
Четвертий етап передбачає підготовку учнів до захисту роботи та її презентації. Він відбувається у грудні кожного року. 
Робота повинна бути оформлена з урахуванням необхідних вимог. Захист роботи відбувається на
засіданні предметної секції, під час якого учень-дослідник вчиться відстоювати свої думки, говорити переконливо. Цей етап 
спонукає учня захищатися перед великою аудиторією на науково-практичній конференції. І тільки після цього учні мають
право на захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН.
Саме така система роботи наукового товариства допомагає учням набути досвіду написання науково-дослідницьких робіт.. 
Кожен учень має змогу спробувати свої сили й засвідчити високий рівень володіння знаннями з улюбленого предмета чи 
дослідити цікаву наукову проблему, ставши членом наукового товариства, яке існує в гімназії понад 7 років
й об’єднує 60 учнів. За останні три роки на обласний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково дослідницьких робіт 
було представлено 18 робіт, з них призерами стали 10 учнів, а на всеукраїнському етапі переможцями стали – 4учні
  Статут наукового товариства  /_tbkp/statut_nt.docx
  Паспорт наукового товариства /_tbkp/pasport_naukovogo_tovaristva_uchniv.docx

    План роботи наукового товариства "Еврика"  /_tbkp/plan_roboti_naukovogo_tovaristva.doc

    План роботи секції "Біологія"/_tbkp/plan_robotsekciji_biologija.doc
 


 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Copyright MyCorp © 2017Безкоштовний хостинг uCoz