Понеділок, 18.12.2017, 14:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Гімназія імені Пантелеймона Куліша
міста Борзни

Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 168
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Для випускників!

Прочитай і запам'ятай!   /_tbkp/azbuka_organizovanosti.docx

                        Готуємося до ДПА та ЗНО

          Школа ІІ ступеня (9 клас) - з 1  червня 2017 р.

                          Українська мова - 
                          Математика - 
                  Предмет за вибором педради

Школа ІІІ ступеня (11 клас) - з 23 травня 2017 р.  (У ФОРМІ ЗНО)

Українська мова 
 Історія України або математика. 
Предмет за вибором учня.
 

                               ЯК КРАЩЕ ЗАПАМ’ЯТАТИ:

 1. Ви запам’ятаєте краще те, що зрозумієте. Прагніть зрозуміти те, що ви вчите та 
знайти власні визначення.
 2. Вивчайте матеріал частіше, але в невеликих об’ємах.
 3. Промовляйте вивчене вголос.
 4. Повторюйте вивчений матеріал як одне ціле, а не діліть його на частини, щоб засвоїти кожну окремо.
 5. Регулярно робіть маленькі перерви. Найбільш оптимальна перерва 5 хвилин через кожні півгодини. 
Через 1 годину занять треба зробити паузу більш тривалу
 6 способів для мотивації вашої дитини виконувати домашнє завдання.
 З початком нового навчального року для багатьох батьків починається «війна» з дітьми. Виною цьому
домашні завдання та їх виконання. У дітей ніколи не буває бажання витрачати час на їх виконання, адже 
вони з таким же успіхом можуть потратити цей час на прогулянки з друзями, сидіння за комп’ютером або 
перед телевізором.
 Для багатьох батьків це серйозна проблема. Їм приходиться кожної ночі перевіряти наявність виконання 
домашніх завдань або стояти над своєю дитиною, щоб впевнитися, що завдання будуть виконані. Це дуже 
важко для обох сторін.
 Життя стає набагато простішим, коли знаходиться спосіб мотивувати своїх дітей на виконання домашніх 
завдань. 
В багатьох сім’ях мотивація діє ефективніше ніж покарання.
 1. Встановити постійний час для виконання домашнього завдання. Це повинно привчити дітей до 
раціонального використання часу. Цієї вимоги треба дотримуватися регулярно. В цей час телевізор, 
комп’ютер та інші відволікаючі фактори повинні бути усунені.
 2. Придумайте систему винагород. Ви можете запропонувати винагороду за виконання домашнього завдання 
у встановлений час, за виконання роботи без помилок тощо. Подумайте, щоб могло стати гарною винагородою та 
змінюйте її за необхідності змінити мотивацію.
3. Відповідна винагорода. Це особливо важливо, якщо виконання завдання стає проблемою. Повне виконання 
заслужує винагороди; повільна робота або відмова закінчиться втратою довіри та стимулювання з боку батьків.
 4. Треба знайти оптимальний варіант стимулювання або винагороди для дитини. Тим більше, що ваш тиждень 
відносно домашньої роботи розплановано, то не обов’язково щодня винагороджувати дитину. Ви можете 
встановити свої «правила», наприклад, дитина увесь тиждень працює, щоб отримати винагороду на вихідних.
 5. Будьте наполегливішими. Навіть якщо ваша дитина, будь яким чином, опирається новим правилам, ви повинні 
стояти на своєму. Якщо ви самі приймете нові правила, то й діти згодом приймуть їх. Декілька днів «битв» відносно 
домашніх завдань, навіть якщо вони дуже серйозні, принесуть свої плоди.
 6. Будьте завжди поряд. У дітей дуже часто виникають питання по виконанню домашніх завдань. В ідеалі ви 
хочете, щоб вони самі зрозуміли, як зробити роботу, але буде краще, якщо ви допоможете їм зрозуміти, про що 
запитується або, ще краще, покажете  дитині як вирішити, наприклад, задачу. Ви допоможете дитині раз або 
два, а на третій він все виконає сам.
 Окрім того, вам може допомогти правильний вибір «винагороди» за старання дитини. Наприклад, додатковий
 час біля телевізора чи за комп’ютером. Але все ж таки кращою винагородою для дитини та і для вас буде час, 
який ви проведете разом всією сім’єю. 
Спільний похід в парк чи музей, настільна гра в повному складі та й інші винагороди надихнуть вашу дитину 
швидше й краще виконувати свої домашні завдання.
 Рекомендації для батьків випускників
 В кожній сім’ї, де є випускник, починаються переживання: «екзамени ідуть, душа протестує…». Ці слова, 
написані ще напочатку ХХ століття актуальні для випускників та їх батьків і сьогодні.
 Атмосфера в сім’ї випускника в наш час є головним фактором успішної адаптації до підготовки та
проходження ДПА та ЗНО, до соціально-психологічної адаптації в новій соціальній ситуації. В такій ситуації
батьки повинні, перш за все, вміти володіти собою, розуміти емоційний стан своєї дитини, допомогти 
йому звільнитися від негативних емоцій, бути відповідальним, сильним, активним і в той же час, тактовним та 
чуйним. Батьки повинні допомогти випускнику в розвитку позитивного ставлення до себе шляхом уважного 
відношення,стимулювання його діяльності, створити атмосферу доброзичливості.
 Пам’ятайте, що відсутність позитивного стимулювання та перевага негативної оцінки з боку батьків в процесі 
підготовдо ДПА та ЗНО випускника викликає почуття внутрішньої незахищеності, невпевненості в собі та страху 
перед майбутніми випробуваннями. 
Для випускника є дуже важливою ваша психологічна підтримка, якщо він недостатньо гарно пройде ДПА та ЗНО 
та не вступить до ВНЗу. У випадку невдачі він гостро відчуває почуття розчарування, образи, вини за невиправдані 
надії батьків. Допомогти дитині вийти з цієї ситуації можете тільки, сприйміть її самі та допоможіть це зробити 
і дитині. Щоб допомогти дитині підготуватися до іспитів, спробуйте змоделювати ситуацію випробувань разом 
з ним. Для цьогопоспілкуйтеся з випускниками минулих років, їх батьками, відвідайте ВНЗ, до якого буде 
вступати ваша дитина.
 Підберіть найбільш оптимальні рішення ситуацій, які можуть виникнути під час ДПА та ЗНО, враховуючи 
індивідуально-психологічні та фізіологічні особливості вашої дитини. Знайти зараз літературу з аутотренінгів, 
саморегуляції, ауто релаксації не має проблеми. Якщо є така можливість, відвідайте психолога та виконуйте його 
рекомендації.Життя без проблем не буває, тому у кожної людини є проблеми. Вирішивши одну, людина зіткається 
з іншою. Вміння сконцентруватися на позитивному в будь-якій ситуації допоможе заспокоїтися, зорієнтуватися та 
знайти вірне рішення , зменшити суб’єктивне значення проблемної ситуації.
Наприклад, скажіть: « Це для мене не так важливо, як здоров’я моєї дитини, як благополуччя моєї родини. 
Нічого страшного не відбулося! Все можливо виправити! «
 Дуже багато можна досягнути, якщо в своїх діях керуватися принципами: «Я повинен!», «Я можу!». Людина 
налаштовує себе на успіх, здійснюючи дії само орієнтації на досягнення успішного результату.
Корисні поради для підготовки до ДПА
1) Організуйте підготовку до ДПА за планом.
2) Складаючи розклад на кожен день занять, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні будете вивчати, які розділи теми.
3) Підготуйте місце для занять: приберіть зі столу зайві речі, зручно розташуйте потрібні підручники, посібники, зошити.
4) Починайте з предмета, який вам дається важче.
5) Після години занять робіть перерву 10 хв.
6) Після 2-3 годин роботи можна перепочити півгодини, а потім позайматися ще 3-4 години і відпочити не менше 2 годин,
 включаючи обід і прогулянку.
7) Відмовтеся від будь-яких стимуляторів: кава, міцний чай. Нервова система перенапружена - не варто перевантажувати її 
ще більше.

Сім кроків до підготовки до ДПА

1. Перш ніж починати роботу, потрібно усвідомити, що треба зробити, скільки це займе часу, визначити порядок роботи.
2. Склади графік подготовки на кожен день і відмічай навіть найменші успіхи й досягнення.
3. Випередження графіка зумовлює широку гаму позитивних емоцій радості успіху.
4. Намагайтеся у процесі роботи дотримуватися наміченого графіка.
5. Першу годину можна працювати без перерви, а далі кожні 40-50 хв. напруженої роботи, під час, яких можна виконувати фізичні вправи.
6. Якщо важко зосередитися на навчальному матеріалі, почни конспектувати, складати таблиці, схеми. Цей процес у неможливлює часте й 
тривале відволікання уваги. Такий самий ефект має читання вголос. Після того, як тобі вдається зосередитися на ньому, можна повернутися 
до читання про себе.
7. Намагайтеся чергувати читання з обмірковуванням і переказуванням, розвязанням задач, придумуванням власних прикладів. Це запобігає
появі монотонності, за якої стійкість уваги знижується. Зміна навчальних предметів під час виконання завдань також сприяє збереженню стійкої уваги. 
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031